Sullivan, Luke - Bennett, Sam - Hogyan fürdessünk malacot? - A reklámkészítés gyakorlati kézikönyve
Sullivan, Luke - Bennett, Sam Hogyan fürdessünk malacot? - A reklámkészítés gyakorlati kézikönyve
kiadó:
White Rabbit Entertainment Company Kft.
cikkszám:
11174047
ISBN:
9789630861601
megjelenés:
2013-06-30
Utolsó darab!
Ár: 4890 Ft webes rendelés esetén: 4401 Ft
Leírás:
"A kreativitás pont olyan mint a malacfürdetés. Roppant mocskos egy meló, aminek nincsenek szabályai. Nincs konkrét kezdete, közepe és vége. Igazi kínlódás, és ha elkészül vele az ember, abszolút nem lehet biztos benne, hogy a malac tiszta-e vagy hogy miért is kezdte egyáltalán fürdetni szerencsétlen állatot."
Luke Sullivan sokat látott régi motorosa a szakmának, aki több mint harminc év tapasztalatával a háta mögött osztja meg velünk a reklámos malacfürdetés fortélyait és tébolyát. Hogy miként csináljuk, ha tradicionális eszközökkel, és mi a módja ha digitálisan kommunikálunk? Egyáltalán: mit jelent az ötlet, mitől jó egy reklám, és mit tegyünk érte, hogy olyan kreatívanyagot adjunk ki a kezünk közül, amiért nem kell majd pironkodnunk gyermekeink előtt. Gyakorlati tanácsait szemléletes példákkal illusztrálja, és nemcsak magáróla reklámkészítés mesterségéről, szellemiségéről és valóságáról beszél, de még a szakmába történő bejutáshoz is hasznos tippeket kínál.
Sullivan könyve szórakoztató és tanulságos olvasmány. Ajánlott minden reklámosnak és marketingesnek; annak, aki már nyakig benne van a szakmában vagy csak készül rá; továbbá mindenkinek, akit egy kicsit is érdekel a reklámok csodálatos világa. Vagy inkább: a csodálatos reklámok világa.
LUKE SULLIVAN copywriterként dolgozott a Fallon, a Martin Agency és a GSD&M kötelékében, és közben begyűjtött magának néhány díjat a legrangosabb reklámfesztiválokról (D&AD, One Show, Cannes Lions). Jelenleg a Savannah College of Art and Design reklámtanszékét irányítja.
SAM BENNETT a GSD&M digitális részlegének stratégiai tervezője, ahol olyan világhírű márkákon dolgozott, mint a Walmart, A John Deere, A BMW. Az elmúlt három évben kizárólag a Marshalls, a Legacy és a Jarritos, illetve saját ügynökségének digitális stratégiájára fókuszált.
"Luke Sullivan tökéletes útravalót ad a reklámszakma ifjoncainak, számunkra pedig, akik derékig beástuk magunkat e nemes és időnként őrjítő mesterség lövészárkaiba, mindenképp ismerős és nevetségesen fájdalmas emlékképeket idéz".
Lee Clow, elnök és globális igazgató, TBWA/Worldwide
"A reklámcsinálás világa őrült tempóban változik, ám Luke Sullivan tanácsain nem fog az idő. Ha valaki jó ebben a szakmában, ez a könyv még jobbá teszi. Ha valaki zseniális, én mondom: zseniálisabb lesz tőle."
Mike Hughes, elnök, The Martin Agency
"Luke reklámos gondolatfutamai meghozzák a kedvem, és szívesen újra átélném az egészet. Kivéve persze azt a "varratos" epizódot a a 11. fejezetben."