Leírás:
Sári Szilvia andragógus, eredetileg alkalmazott pszichológia doktori iskolában abszolvált, majd neveléstudományok doktora címet kapott 2009-ben. A felsőoktatás történeti fejlődését és a módszertani rendszerek alakulását vizsgálja Közép-Kelet Európában. Dániában, Vestyuttlandon tanult a liberális oktatási modellek és módszerek alkalmazásáról. Speciálisan kidolgozott, katonai andragógiai tréningmódszere a Bootcamp speciális változata. Gyakorlati kutatásait főiskolai docensként az andragógia szak fejlesztésében valósította meg, mint több neveléstudományi szakterület szakirány-felelőse, szakcsoportvezetője, képzésvezetője, képzésalapítója (kriminál-andragógia szak.) A Felnőttképzés Fejlesztéséért Közhasznú Egyesület alelnöke. A nevéhez fűződik Veszprémben, a Pannon Egyetem Felnőttképzési Intézetében elindított Bölcsek Egyeteme. Jelenleg Pannon Egyetem Felnőttképzési Intézetének ügyvezető igazgatója.
"A XX. század utolsó harmadában a mindennapi élet jelenségeiből következtetni lehetett: a világ fordulóponton van. Az átalakulás, változás állandósult, a változatlanság esetlegessé vált a világ termodinamikus működési modellje egyre világosabban vált láthatóvá, a társadalom a negentrópia és az entrópia tengelyén egyensúlyoz. Az európai fejlesztési folyamatok Magyarország számára a "modernizáció" lehetőségét biztosítják, amelybe az európai regionalizáció és a globalizáció folyamatai is belesimulnak. Hogy a felső- és felnőttoktatásban bekövetkező modernizáció valójában rossz, vagy jó, nehéz eldönteni. Akármit is gondolunk erről, nincs más lehetőségünk, mint követni az EU által megadott irányokat, az Egységes Európai Felsőoktatási Térség felé. A döntés mégis az oktatók kezében van: hogyan, milyen mértékben és elvek mentén, minek az érdekében veszünk részt ebben a globális játszmában?